دپسردگی

چقدر امروز دلم گرفته باز 

احساس خستگی شدید می کنم 

فکر کنم  امروز افسرده شم 

شانس بیارم نمیرم 

انقدری که دعوت به یه عروسیه غریبه و بدون حضور خانواده ام  

همراه با آدمهایی که اصلا ازشون خوشم نمیاد  

و یا حتی وجودشون برام غیر قابل تحمله رو پذیرفتم 

دلم می خواد داد بزنم 

اصلا تحمل آدمای اطرافمو ندارم جز مادرم 

کاش میتونستم مستقل زندگی کنم 

کاش یکی از نزدیکام حمایتم می کرد  

وای چه حس داغونی دارم 

دلم می خواد یه مدت کوتاهم که شده تنها- تو یه اتاق کوچیک تو یه خونه جدا از خونه خودمون زندگی کنم 

من می خوام پیشرفت کنم 

ولی نمی تونم 

دلیلشم همینه 

همین که هر کاری که می خوام کنم - عیبه - زشته- اینو چرا گفتی - اینو چرا می گی - با این چرا حرف زدی - این چرا اومد نزدیکه تو - اون چرا نگات کرد - کجا داری می ری - نمی خواد اینجا بری- کی میای - خودمون میایم دنبالت - دیره- زوده- اینجا نرو - اینجا اجباری باید بری - اگه نری من بابات نیستم- چرا میری خونه ی اینا؟ مگه اونا شام موندن خونه ما ؟ 

وااااااااااااااااااااای - آخرشم یه بحث و دعوای مفصل 

چندتا غر بشنو 

یه کم داد و بیداد 

حالا باید بغض کنی بری تو اتاقت بزنی زیر گریه 

حالا انقد گریه کن که کل بالشت خیس شه 

بعد از 2 ساعت که از اشک خوابت برد از اتاق میای بیرون 

خوب بقیه همه چی رو از یاد بردن 

حالا دوباره زندگیتو ادامه بده 

 

راستی یادت نره 

اون عیبه 

زشته تو دختری - مگه نگفتم این کارو نکن؟- ............. 

  

آخرش اینکه - تو باعث افتخار مایی "آخه جز درس خوندن و تو خونه موندن هیچ کار دیگه ای رو دوست نداری انجام بدی" خدا رو شکر که همچین دختر خوبی داریم و ...... 

 

 

 

من نمیخوام- من این چیزا رو اینجوری نمی خوام- من می خوام رها باشم - من تنهاییه اینجوری رو نمی خوام 

 

چی کارکنم؟ 

............................................................................................

نظرات 6 + ارسال نظر
هادی شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:57 ب.ظ http://jahancafe.wex.ir


دنبال یه سایت توپ برای افزایش تعداد بازدید از وبلاگت می گردی

اینجاست www.jahancafe.wex.ir

برو اول ببین بعد لینکش کن بعدش به من بگو لینکت کنم

مجید شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:47 ب.ظ http://majid-amol.blogfa.com

خانم .من هم تنها هستم و در تنهای خودم هم خیلی فکر می کنم.باز جای شکرش باقیه که شما به یک عروسی دعوت شدید
من چی بگم که انقدر کار سرم ریخته که فرصت یک پاساژ رفتن هم ندارم تازه یارو اومده از من کرایه هم می خواد.

تازه من ۱ ساعته آماده شدم و به اون عروسی رفتم و یه آبرو ریزی خنده دار هم اتفاق افتاد-

آپد?ت روزانه NOD32 شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:14 ب.ظ http://updatenod.mihanblog.com/

هرروز جدیدترین یوزرنیم های
*nod32*
http://updatenod.mihanblog.com/

مجید یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:00 ب.ظ http://majid-amol.blogfa.com

باز جای شکرش باقیست.حالا ناقلا بگو تو عروسی چی کار کردی.نکنه شیطونی کردی مارو خبر نکردی.

ثمین جون(به سوی فردایی بهتر...) دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:29 ب.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com


..........@@
............@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
..............................@


ثمین سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 ق.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com

بدووووو بیاااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد