افکار کهنه

دیروز یه دوستم متهمم کرد به اینکه : تو خیلی شیطونی

گفتم یعنی چی؟

گفت یعنی خیلی شیطنت می کنی.

گفتم من که تا حالا کار بد یا زشتی نکردم که اینطور می گی

گفت : حیطه ی ارتباطاتت گستردست

وقتی هر جا می ری با 1000 نفر سلام احوالپرسی می کنی

گفتم خوب دوستامن

گفت زیادن بیشترشونم پسرن

گفتم دوستمن خوب ، هم کلاسی و هم دانشگاهیمن مثل خودت

گفتم دوستام زیادن ولی ارتباطام حد و مرز دارن

گفت بقیه نمی دونن که از نظر دیگران این روابط معقول نیست

گفت تازه : براتم مهم نیستن اگه یکیشون باهات قطع رابطه کرد اهمیت نمی دی و ....

که البته این خوبه حداقل مثل بقیه دخترا نیستس که ضربه بخوری

ولی تعداد دوستاتو کم کن.

گفتم روش فکر می کنم

بعد نیشستم کلی فکر کردم

گفتم ببین چقدر حتما بحث و حرف و حدیث بوده که این برگشته به من اینطوری می گه

دیدم آره خوب من بیشتر کسایی که دوستمن (البته دوستان دانشگاه) پسرن

اولش گفتم شاید چون همه اطرافیان و هم بازیام از بچگی پسر بودن اینطوریم و زودتر ارتباط برقرار می کنم

بعد دیدم نه شاید چون تنهام، اینطوری می خوام فرار کنم

شاید چون از وابستگی می ترسم زیاد صمیمی و نزدیک نمیشم و واسه اینه که دیگران فکر می کنن من اهمیت نمیدم

بعدش دوباره دوستم زنگ زد، گله کرد که خبری ازت نیست و ... .

گفتم بهش راستی ، متحول شدم . تصمیم گرفتم خودم با کسی تماس نگیرم اگه کسی تلف زد بهم یا پیام فرستاد جواب بدم اگه نه که هیچی .

اینطوری حیطه ارتباطامم کمتر میشه ، حرف و حدیثا هم همینطور.

داشتم فکر می کردم که چقدر زندگی کردن سخته

همه نظر می دن

بیشتر از اونی که بخوای واسه دل خودت زندگی کنی باید حواست به دیگران باشه

اه اه اه

حالم بد شد

آدمای به ظاهر متمدن با افکار زمان جاهلیت

ولی چه میشه کرد واسه اینکه در کنار دیگران بتونی زندگی کنی باید همه اینا رو تحمل کنی و یه جوری اوضاعتو وفق بدی

اه اه اه

بازم حالم بد شد

دلم یه هیجان و تنوع اساسی می خواد

‌‍]چشام داره برق میزنه مثل شیپورچی تو کارتون پسر شجاع  [

نظرات 8 + ارسال نظر
ثمین سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 ق.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com/

سلام عزیز دلم
اومدم برم تو وبلاگم دیدم ای بابا این وبلاگ چقدر آشناست....
دیدم به به این که سکوت خودمونه.....
دیدم بی معرفتیه نیام بهت سر بزنم
مثل همیشه عالی بود

موفق باشی

مرسی دوست جونم
مثل روزای دیگه نسبت بهم لطف داری

ثمین جون(به سوی فردایی بهتر...) چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:51 ب.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com

سلام عزیزم....خوبی..... دلم خیلی واست تنگیده
آپم بودو بیا منتظرتم..

▒▒▒▒▒▒█▓▓█▒██▓▓▓██▒█▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█
▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒██▒██▒▒▒▓█▓▓▓██
▒█▓▓▓▓█▓▓▒▒█▓▓█▓▓█▒▒▓▓█▓▓▓▓█
█▓██▓▓█▓▒▒▒█▓▓▓▓▓█▒▒▒▓█▓▓██▓█
█▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▓▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█
▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█▓█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█
▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████
▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒UPam .... !!▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█

ماه رمضونت مبارک....
راستی یادت نره منو دعا کنیاااااااااااا

ثمین جون(به سوی فردایی بهتر...) سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:20 ب.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com


سلام به بهترین دوستم....
خوبی عزیزم؟؟؟؟خیلی دلم برات تنگ شده بود....
$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_".____."_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, ".__,"_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *",,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**"____________**"$$***,,
____,;"*___"_.*__________________*___ "*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ "**,,,,
من آپ کردم...منتظر تو دوست خوبم هستم.....
راستی یه تشکر ویژه ازت دارم بخاطر این مدت که تنهام نذاشتید....تشکر کردم بخاطر اینکه بدونی قدر خوبیاتو میدونم.....

پرهام چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ق.ظ http://parham-blog.blogsky.com

سلام وبلاگ خیلی خیلی خوبی داری من که خیلی خوشم اومد خوبی داری اگر مایل به تبادل لینک هستی منو با اسم از شیر مرغ تـــــــــــــا جون آدمیزاد لینک کن بعد به من خبر بده تا من هم تورا لینک کنم ممنون

سلام - مرسی - نظر لطفتونه

ثمین جون(به سوی فردایی بهتر...) پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ب.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com

یه سلام عاشقونه
با یه بغض بی بهونه
می نویسم تا بدونی
یاد تو، تو دل می مونه
.
.
بخاطر همین اومدم خبرت کنم که من آپ کردم...
.
.
.
.
حالا بدو بیا پیشم
تا با نظرای خوبت وبلاگم روز بهتر از روز قبلش بشه.....
راستی عزیزم یه اتفاقی برام افتاده خوشحال میشم با صبر و حوصله پستمو بخونی و نظرتو برام بذاری که اگر تو جای من بودی چی کار میکردی!؟؟!؟!؟!
منتظرتم عزیزم

آرمین جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:29 ب.ظ http://rmin.blogsky.com

چرا همچین فکری کردی ؟

آرمین شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:04 ق.ظ http://rmin.blogsky.com

حستو می فهمم و ممنون از اینکه گفتی.

ثریا پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ق.ظ http://soraya90.blogsky.com

مطلبی که نوشته بودی خیلی
خیلی
خیلی زیبا بود


اگه به من سر بزنی خوشحلم میکنی
مررررررررررررررررررررررررررررسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد