خاطرات

یادته صبحونه کله پاچه خورده بودی ؟ 

همش تشنه ت می د؟ 

یادته از اون خیابونه فرار کردیم پیچیچدیم تو او ن فرعیه ؟  

تاریک بود  

جدا از هم راه می رفتیم 

ولی چقدر دلم میخواست همونجا  

تو اون تاریکیه محض 

سر اون پارکه 

...............................................   . 

 

پشیمانی

 هی تو این فالای سر 4 راه میگه رازتو به کسی نگو ها - نمی دونم چرا ما ادم نمیشیم .

لعنت به دهنی که بی موقع باز شه و فکی که گرم شه  

چه بی موقع شروع کردم به حرف زدن و همه ی حرفایی که این همه مدت تو دلم زندونی بود و گفتم 

احساس تنفر بهم دست داده -  

حالم از این 1 ساعت و از خودم به هم می خوره  

عجب غلطی کردم 

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدا 

نگاه

بعد از مدت ها یه روز دیدمش . صداش کردم

تو چشمام نگاه کرد . گفت : خوبی؟

گفتم : کجا بودی ؟ این همه مدت . دلم برات تنگ بود.

گفت : منم همین طور.

زل زد تو چشمام و گفت : می دونی دوست داشتم و دارم ؟

نگاهش کردمو گفتم : آره خوب دل به دل راه داره .

گفت : می دونی . می خوام با من باشی و برای من ؟

گفتم : این همه مدت تازه اینو فهمیدی ؟ من خیلی وقته اینو می دونم .

سرشو انداخت پایین و گفت : می دونی چرا نبودم ؟

با حالتی پر از انتظار جواب ، نگاهش کردم گفت :

چون وقتی می بینمت شهوت و خواستن وجودمو پر می کنه .

گفتم : این که عادیه همه همین طورن . مخصوصا وقتی کسی رو دوست داشته باشی .

پرسید : تو هم می خوای با من باشی ؟

یه نگاه عمیق تو چشماش کردمو  گفتم : من خیلی دوستت دارم .

گفت من پر از هوسم . باید منو با هوس هام بپذیری .

با چشمهایی لبریز از خواستن نگاهش کردم ولی زبونم گفت : نه . من نیستم .

بدون هیچ حرفی برگشت و رفت .

و من ایستادم و دور شدنش رو نگاه کردم .

چون فکر می کردم حتما بر می گرده . چون از دوست داشتن می گفت .

ولی ، رفت گه رفت .

و من فهمیدم خواستن من براش یه هوس بود .

یه هوس خیلی زود گذر.

………………………………………………….   .

فضای ذهنم پر شده از این جملات

واژه های درهم  

افکار مبهم  

دوستای قدیمی 

خاطرات تلخ یا شیرین ؟ 

حس تنهاییه یا خستگی؟ به قول دوستم دپسردگی 

واااای که چقدر دلم تنگه  

چقدر حرف واسه گفتن دارم  

کاش می شناختیم . 

کاش

بازگشت

امروز بعد از ماه ها پسوردم یادم اومد و و اومدم اینجا - چقدر دلم برای نوشتن تنگ شده - چقدر حرف تو ذهنم هست برای گفتن ولی نمی دونم چرا نمیتونم بنویسمشون