تنها شدن

5شنبه هفته پیش بود به مامان باباش گفت بیان محضر

واسه عقد

منم گفتم که میام

گفت واقعا؟

گفتم نیام ؟

گفت نمی دونم

هیچی نگفتم

عصر شد

منم رفتم

نگام کرد

لبخند زدم گفتم مبارک

رفتیم بالا

آقاهه خطبه عقد رو خوند

همه رفتن ماچشون کردن و تبریک گفتن

منم همینطور

آخرش که داشتیم میرفتیم

کنار من وایساد

یهو همدیگه و جلو بقیه بغل کردیم

بعد خندیدم و با لحن شوخی گفتم دیگه پیش من وای نسا

اون قدیما بود که من همه چیت بودم

عروس و نشون دادم گفتم الان باید پیش ... (اسم عروس) وایسی

همه با لبخند نگامون می کردن

همه شاد بودن

منم شاد بودم

فقط دلم می خواست بلند بلند گریه کنم

اون شب گذشت

بعد عروسی شد

امشب بعد یه هفته دعوتشون  کردیم خونمون

یه چیز خنده دار و شوخی و تنها که بودیم بهش گفتم

اون جدی گرفت و گفت خاله زنک بازی در نیار

به  من که از ترس اون کسی جرأت نمی کرد بگه بالا چشت ابرو ِ

هیچی نگفتم

10 دقیقه بعد خداحافظی کردن که برن

یه جوری باهام رفتار کرد

که تا رفتن دویدم تو اتاقمو در و بستم و های های به حال خودم گریه کردم

چه دنیای گندیه

چه زندگیه آشغالیه

تا دیروز تمام دنیای یه نفر بودی

امروز از غریبه دورتر شدی

فکر کنم مویرگای چشام بترکن از بس گریه کردم

اگه عشق و دوست داشتن اینه می خوام هیچوقت دیگه هیچ کسیو دوست نداشته باشم

از همه ی آدما متنفر شدم

اگه اینا رو نمی نوشتم فکر کنم تا صبح دووم نمی آوردم  و شاید دق می کرم

وااااااااااااای خدا

این چه وضشه؟ تو بگو خدااااااااااااااااااااااااااااااا

دلم نمی خواد دیگه خوب باشم

............................................................................................................................................... 

نظرات 5 + ارسال نظر
نادم پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ب.ظ http://nedamatgah.blogsky.com/

یه کوچولو همدردیم
صبور باش که صبوری تنها حقیقت محض زندگیه!
اگه صبور باشی دیگه مجبور نیستی همش خودت رو محاکمه کنی

ثمین جون(به سوی فردایی بهتر...) پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:00 ب.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com


سلام عزیزم دلم...
خوبی؟؟
________קקקק×
______ק×_________ק×
____ק×______))______ק×
__ק×_______((________ק×
__ק×________()_________ק×
_ק×________(,,,)_________ק×
_ק×_______,",|,",_________ק×
__ק×_____[_____]______ק×
___ק×___[_______]___ק×
_____ק×_[_______]_ק×
___$$$$$$$$______$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$
________$$$$$$$$$$$$$
___________$$$$$$$
_____________$$$
______________$
_________***__*_**** ___________
____________**__**_____* __________
___________***_*__*_____* _________
__________****_____******** ____
_________*****______**_*______** __
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________**______** __________
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
__******_________*_* ______________
____**___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* _________________
_____******__*_** تقدیم به وبلاگ زیبای تو..........
____*******___** __________________
____*****______* __________________
____**_________* __________________
_____*_________* __________________
_____________*_* __________________
______________** __________________
وبلاگ معرکه ای داری...خوشحال میشم پیش منم بیایی....و اگر هم خواستی اول تو لینکم کن(با اسم وبلاگم و خودم) و بعد خبرم کن که لینکت کنم
منتظرتم عزیزم....

سلام - مرسی از تعریفی که کردین
اوووم همونطور که خواستین لینتون کردم ولی نمیدونم شد یا نه آخه بلد نبودم حالا اگه می خواین خودتونم یه امتحان کنید

محسن جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:13 ب.ظ

به این فکر کن که یه روزی یه جائی ته دلت به خواستنش شک

داشتی رو راست باش چند لحظه؟؟؟دیدی

نه . همیشه ی خدا با تمام وجودم می خواستم
............

ماه جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:15 ب.ظ http://tokhodemani.blogsky.com

واییییییی خداااااا ...
اوضاعی که تو داری دقیقا اوضاعی که در آینده من دچارش میشم :|
کاملا میفهممت و از الان واسه آینده ی خودم اشک می ریزم !
واقا متاسفم از این اتفاق :(

سلام من یه تاخیری تو سر زدن به وبلاگم داشتم - ببخشید اگه دیر شده - فقط خواستم بگم تا میتونی پیشگیری کن

hamraze_eshgh دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 ب.ظ http://www.bia2faseleha.blogsky.com

sokotet az rezayat nist vali deltam ahle shekayat nist67149

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد